Tilmelding Log på
  • Forside
  • Holdoversigt
    Damer
    Vipers Senior Damer 1 Vipers Senior Damer 2
    Herrer
    Vipers Senior Herrer
    Piger
    Vipers U11-U13 Damer (2012-2015) Vipers U15-U17 Damer (2008-2011)
    Drenge
    Vipers U11 Herrer (2014-2015) Vipers U13 Herrer (2012-2013) Vipers U15.1 Herrer (2010-2011) Vipers U15.2 Herrer (2010-2011) Vipers U17.1 Herrer (2008-2009)/ NSBU U17 Vipers U17.2 Herrer (2008-2009) Vipers U17.3 Herrer (2008-2009) Vipers U19 Herrer (2006-2007)
    Mix
    Mini Vipers (3-5 årige) Vipers U9 Mix (2016 og yngre)
    Support
    Vipers Morgentræning Vipers Volunteers
    NSBU
  • Kalender
  • Klubben
    • Om klubben
    • Hvem er vi
    • Vision, Mission, Værdier og Mål
    • Vedtægter og retningslinjer
    • Turneringsledelse
    • Holdleder
    • Privatlivspolitik
  • Vipers Shoppen

Vigtigt: Regler for brug af hallerne

19. jan. 2020, kl. 09.35

Kære alle

Klubben har fået en del henvendelser fra halvagterne vedr. ødelagte kurve, manglende oprydning og alarmer, der er udløst ved forkert brug af hallerne.

Der er store omkostninger forbundet med disse brud på halreglerne, og derfor indskærper vi reglerne her og beder jer allesammen om at overholde dem, når I bruger hallerne til træning, kampe og stævner.

REGLER FOR BRUG AF HALLERNE:

1. Det er strengt forbudt at hænge i kurvene. Hvis en spiller ødelægger en kurv, vil holdet være ansvarligt for at dække omkostningerne til at reparere/udskifte kurven. Holdet kan vælge at lade den ansvarlige spiller dække omkostningerne selv.

2. Alle lånte bolde skal ryddes op efter hver træning, dvs. boldene skal lægges tilbage i boldvognen. Hvis bolde ikke ryddes op, bliver de smidt ud. Hjælp derfor med, at alle bolde efter en træning bliver lagt i boldvognen. Klubben bliver ofte kontaktet af halvagterne, fordi der ikke er ryddet op i hallen efter træning. Vi skal rydde op efter os selv!

3. Alle borde, stole og bolde skal ryddes op efter en kamp.

4. På VG er det ikke tilladt at gå ind på gymnasieområdet. Respekter venligst, at klubben kun har adgang til indgangsområdet, omklædningsrum og selve hallen. Vi må på intet tidspunkt gå ind på gymnasiets øvrige område eller åbne døre ind til gymnasiet. Hvis en spiller, forældre eller anden pårørende sætter alarmen på VG i gang ved at åbne døre ind til gymnasiet, vil holdet være ansvarligt for at dække omkostningerne til at vagt mv.. Holdet kan vælge at lade den ansvarlige dække omkostningerne selv. Tilsvarende gælder på Virum Skole.

5. Ved kampe er det det enkelte holds ansvar, at gæstehold mv. overholder disse regler. På forhånd tak - og venlig hilsen Bestyrelsen

De seneste opslag Alle
Virum fører NSBU-samarbejdet videre
NSBU-samarbejdet, Nordsjællands Basketball Union, blev etableret som et alliancesamarbejde mellem Hørsholm Basketball Klub og ALBA i 2022, og i 2023 gik Virum med i samarbejdet. NSBU-samarbejdet skal sikre, at de samarbejdende klub...
Indkaldelse til generalforsamling i Virum Basketball Klub
Kære alle Hermed indkaldes til generalforsamling i Virum Basketball Klub søndag 27. april 2025 kl. 16-17 i mødelokale 1, Virumhallen. Tilmelding, dagsorden, og regnskab finder I her: https://www.holdsport.dk/club/... Vi ses! Mv...
Andre sider fra Holdsport
  • Opret hjemmeside på Holdsport